#HVG Cégautó 2009

Hogyan védjük a cégautókat?
 

Hogyan védjük a cégautókat?

Magyarországon a cégautók 90 százalékára kötnek cascót, vagyis a kocsik értelemszerűen rendelkeznek elektronikus lopásvédelmi eszközzel is: a biztosítók ugyanis a biztosított autó értékétől, lopási kockázati mutatójától függően előírják, mely védelmi eszközöket kell beépíteni.

hvg.hu hvg.hu

Milyen autóval járnak a cégvezetők?
 

Milyen autóval járnak a cégvezetők?

A magyarországi flottapiac tehetősebb vásárlórétege mintha főként azzal reagálna a válságra, hogy továbbra is a flottakezelők megnyeréséért küzd. Összeállításunkban negyven, nagyobb flottával rendelkező cégnél 2009-ben egyebek között a járműpark kezeléséről, a lízingdíjakról, az aktuális költségekről, árakról gyűjtött jellemző információkat adjuk közre, kitérve a cégek stratégiai megfontolásaira is.

hvg.hu hvg.hu

Készpénzért vesszük a cégautót, de az operatív lízing is népszerű
 

Készpénzért vesszük a cégautót, de az operatív lízing is népszerű

Magyarországon a készpénz, vagyis a saját erő a cégautó-vásárlás fő eszköze (az autók mintegy fele így kel el), a külső forrású finanszírozásokon belül továbbra is az operatív lízing a legnépszerűbb a cégek körében, még ha a Magyar Lízingszövetség adatai szerint aránya a 2007-es 69 százalékról 2008-ban 57 százalékra csökkent is.

hvg.hu hvg.hu

Milyen autóval járnak a miniszterek?
 

Milyen autóval járnak a miniszterek?

Húsz új autót vett, kilenc használtat eladott, ötöt bérelt, ezekkel együtt 2008-ban összesen 380 személygépkocsit kezelt a 2006-ban hivatalosan az állam autóinak üzemeltetésére létrehozott Központi Szolgáltatási Főigazgatóság (KSZF).

hvg.hu hvg.hu

Megjelent a HVG Cégautó 2009!
 

Megjelent a HVG Cégautó 2009!

Az idén válságba került autópiac problémáiról rendszeresen megjelennek cikkek, információk, a céges autókról viszont eddig nem készült hasonlóan átfogó értékelés, mint amilyenre a HVG az immár második cégautó-különszámában vállalkozott.

hvg.hu hvg.hu